آدم‌بس

+۲۷

يكشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۴۹ ب.ظ

سارا خانوم عمده‌ی مشکل من با تو اینه که بهت امید داشته‌م شاید تو خارج ازین ابتذال باشی و ناگزیرم که ببینم تو هم چه‌طور همون‌قدر کس‌خل و احمقی. این دیگه منصفانه نیست. تو زیر دست خودم بزرگ شدی. من سال‌هاست دارم تربیتت می‌کنم. آخرش هم بقیه از تو گه‌مال‌تر، تو از بقیه گه‌مال‌تر. ولی افسوس همه رو می‌شه گذاشت کنار و تو رو نه. تو رو نمی‌تونم ول کنم. بهم بگو حرف از چند سال دیگه‌ست. چندتا ۳۶۵ روز. چه‌طوری بریم جلو؟ برنامه‌ای گه‌خوری‌ای چیزی داری بگو ما هم بخندیم.

تاریخ: سه روز قبل پست شدن نوشته.


  • ۹۷/۰۲/۰۲
  • سارای زنجیربریده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی